JellyPages.com

our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

29 September 2012

Pagi Sabtu

Here I come.
..........



anyway SELAMAT PAGI ASSALAMUALAIKUM
hari ni pun dah hari sabtu.
pagi² lagi aku bangun terfikir pasal DUET kereta.
OMA'..! due dia 29hb every month.
So, ape lagi.
pagi² lagi dah bbm or whatsapp member
.........

aku    : "yatie awat² (slmlm nye whatsapp xblas da) hhihi p opis tak? Bank Buka x Sabtu?"

Yatie  : "P . , Buka..Jue"

 Aku  : "Jue nak bayaq duet keta. Adoi aini last..Huk..! "

Yatie   : "Klau smpai tlg simpan sampul"

 Aku   : "Baek"

 Yatie  : "Gunalah mesin bayaq. awat ikut buku sangat..kemudahan kan ada.."

aku    : (dlm ati panas ja jawapan dia..kahkah..!) "mesin xmaw trima.aitu jue da  try..dia kata jue xda acc"

Yatie :" awat pula jom try jap lagi..hello kalau tak ada acc mcm mna nk bayar                  kereta..semua mesti ada acc."

aku    : (dlm hati ckp mmg la da try) "tuh la jue dah p 3x try..dia ckp cemtuh,,."

yatie   : "bawak bank in yg selalu bawa "

aku    : "satgi p ek?..okkay.."(tarik nafas lega sbb ada yg sudi teman,terima kasih sahabat)

yatie   : "k" (aku pun ckp cehh! gila pendek 'k' je..xikklas..kahkah)

 aku    : "jue nak mandi sat..bye!"
................

so ape lagi aku pun begegas siap terus mandi bersiap
Then nak jadi cerita sampai office tunggu si CikYatie..
huh! ^_^'

Hopefully sume boleh settle by Today.
tp alamak..MACAM ADA HALANGAN.

haish! $@%^&
-_-'

Nukilan......
-Seorang Aku-