JellyPages.com

our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

1st baby 'ARRAYYAN'

Lilypie Fifth Birthday tickers

2nd baby

Lilypie Third Birthday tickers

4rd baby

Lilypie Maternity tickers

16 April 2012

New Model Proton

PROTON PREVE


Proton Preve atau sebutan yg berbunyi 
'PRAY-VAY'
bakal di lancar kan pada malam ni 

                                           Tarikh : 16 April 2012 ( Isnin)
                              Masa  : 10 pm
                            Tempat : Proton Edar 
                                           No 2 Lorong Gurney 
                                           Jalan Semarak 
                                           54100 Kuala Lumpur.

Moh la dtg beramai² bg memeriahkan lagi 
Perlancaran Model Baru Poton.
Kami sangat mengalu²kan kehadiran anda.

PROTON PREVE..!



'Drive It To Believe It'




13 April 2012

split

Tengahari

i'm split with my feelings
it's empty
Just like a black hole
no one ever understand it
only me to faced it
keep it inside, like a written paper
the truth is here
me and myself

Salam Jumaat :)
-Cikjue Eternity-

12 April 2012

Earthquake

Gempar



Okay mmg masa dengar pasal gempar menakutkan
'8.7 skala richer di Acheh'
yg dasyat tu malaysia terasa tempias nya
bila dapat tahu pasal berita ni
agak kelam lah risau kan saudara islam kita kat sana 
risau kan juga saudara² di Malayia yg berdekatan pantai
nak² my sis n bro dekat Penang
sana lagi lah memang dikelilingi oleh laut
hopefully mereka selamat
tp alhamdulillah semalam juga (11 April 2012, malam) amaran tsunami di tarik balik
boleh lah aku dan yg lain menarik nafas lega
apa pun kita semua harus waspada
xsemestinya ia pergi ia tiada
mungkin ia sembunyi
cuma masa nya belum tiba
apa pun ini hadir atas kebenaran Ilahi
ada hikmah yang tersembuyi
hanya DIA MAHA MENGETAHUI.


03 April 2012

secretaries week

Petang

hari ni ambil pengalaman baru
follow Datin ke 'Secretaries Week' 
dan yang paling best bila ada
Jamal Abdillah dan Isma perform

sekian :)