JellyPages.com

our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

30 September 2012

cerita melayu

.Sunday.

Eh okay Fine.
aku fikir hari ini hari Sabtu.
see, dari situ mmg aku xpuas bercuti
sbb dalam kepala ni berceramuk dengan kerja esok
kerja yang mendatang tanpa sili ganti
yang tak pernah habis

Pagi saja mood dah out of control.
tapi bukan lah bermakna untuk mengamuk
cerita melayu seperti x wujud di rumah kediaman ni
dalam kepala aku 'apalah nasib'
hanya berpaksikan hidup menumpang aku redha
seperti suara yang tak berharga
itulah AKU

yang pasti aini berjaya menuju ke tesco Ampang.
yeayy..!
masuk saja perh penuh..
aku yang sememangnya x suka kan kesesakan.
mencari alasan untuk duduk minum
supaya keliling aku berhenti bergerak.
hehe :)

..Motif Keluar Mencari Bunga Pahar..
Tp Allah, aku xberjaya
WhatThePittyMe.

Sekian.