JellyPages.com

our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

23 February 2009

+picnic+ yes smlm best giler. at last dpt jmpe my lil sis at cheratin'. miss her damn much! dpt lar lpas rindup jugak kan. mse nk pegi tu masin'² tertnye jalan yg nk pegi ke 'Suria Cheratin' Beach Resort' haha.naek gelak aku d wat nyeh telatah k.nor, a.is and otai aku sndirip. eh naek highway sane tu yg ni lak kate naek highway sini abesh otai pun wt selamber meneruskn perjalalanan. seb baek lar beliau lebih mengetahui jln² d malaysia nih! last² smpai gak ktorg kt 'Kuantan'. ape lagi turun kete pegi beli barang kt carefour. sementara lil sis aku tuh asyik dok msg aku da smpai ke belum..hikhik. sementara 'chenta' aku lak maen futsal. so wish him win tp kalah suda. xper insylah hari yg mendatang akan lebih baek lagi..aminnn.. after all ktorg beli sume then trus pegi ke place adik aku work tu. taw ape aku wt setelah smpai sner? aku gip pantai diep. haha.. cis! abg ku snap pict kabur suda. dah la tu sesatunyeh pict bukti aku kt pantai. (kat saner hujan actly agak menghamparkan aku lar) then tngu punye tnggu si ecah smpai gak. bwak diep pgi memakan sembang² jap bg barang bg duet kami sume pun berangkat. pape pun rindu aku kt diep xabesh agy. almaklumlar diep lar teman aku cari psal and ttbe ade psal..hakhak. xkesah la janji jmpe jugak kan :) mase pejalanan balik tu ya Allah banyak sngt dugaan.. ngan hujan nye..ttbe rase mcm ari nk balik raye lak.. jem bapak panjang. rrupenye highway tu open satu jalan jep.huhu.. (sungguh menguji keimanan) akhirnye around 9.30pm cam tuh aku smpai umah. capai towel mandi. abesh mandi aku bum! tido lah. ape lagi. ahahaha... zzzzzzz...