JellyPages.com

our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

21 February 2009

keindahan alam duniawi membuat ku terpukaw sejenak
wah! aku still ingt time neh. neh lah time aku nak pulang ke kampung halaman ku d perak. actly sungguh ta sabar time tuh seronok bercampur gumbira senyum sume pun ader lah. nak lompat pun ader time dlm kete. almaklumlar time tuh aku jarang pulang ke kampung halaman so biler ader peluang ta aku lepaskan. susah actly nk berkumpul skrg bsama ngn adik beradik. yeplar ader yg suda beruma tngga and tinggal lar aku ngn adik beradik yg maseh bujang. hikhik anywy aku ta lepas peluang snap picture pemandangan bebanyak aitup and this is one of all. ta salah aku kt tapah time tuh. coz paling aku sukekan is awan tebal tuh rase nak gip sentuh jep.. tp aku taw xmudah. yey!
happy!