JellyPages.com

our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

16 November 2012

Time to recall

Sesuatu

Pejam celik pejam celik
sangat banyak benda yang dah 'berlalu'
semua yang pernah berlaku bertukar jadi kenangan saja
and semua tu juga merupakan pengalaman hidup yg xdapat d lupakan

terkadang fikir ada kebaikan ada keburukan
aku xpinta yang buruk.
aku juga xpinta bermusuhan
aku mulai redha dan memaafkan segala benda yang pernah aku benci
itu semua kenangan lalu

i want to be someone remember in a good perception

kita redha semua benda pasti ceria :) 

ape pun kenangan still bermain dlm kepala ni.
cuma elakkan berdendam.
sbb itu kegemaraan syaitan dan seangkatan dengan nya
aku bukan lah d kalangan mereka.

semakin panjang perjalanan hidup ni semakin MATANG aku berfikir.
kita x sepenuhnya perfect.