JellyPages.com

our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

25 October 2012

Salam AidilAdha

Salam AidilAdha

Assalamualaikum..hai..
wah..! Bahang raya dah dekat kan.
Bukan dah dekat tp ESOK. huk..!
ku sendiri sangat teruja.
hopefully raya ni bermakna.
on this year juga PakKadirFc akan menumbang kan Seekor Lembu
mcm biasa Otai kita PakKadir sendiri yang akan menyembelih lembu
But this night saya kakak dan abg akan pulang ke kampung halaman.
terfikir sejenak pasti JEM d sekitar lebuhraya dan itu buatkn aku lemah
ape pun risau gak perjalanan jauh.
mohon d ampun kan dosa kesilapan yang nampak atau x nampak
sebab aku pun manusia biasa xlari dari buat silap

this week serius adalah hari yg bz buat aku dan kawan² ofis ku
almaklum situlah punca rezki dan Alhamdulillah

ape pun mohon maaf ye pada KELUARGA, SAHABAT dan yang mengenali diri ini
Doa kan Perjalanan pergi dan pulang aku selamat dan lancar

yang pasti jiwa rasa seronok sbb bakal jumpa anak buah Farihin dan Fahem.
dan berkumpul adik beradik dan abah dan makcik.
i u guys!
So Much