JellyPages.com

our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

29 June 2011

keliru

seorang aku

oh really! really confused with what was i'm through right now.
should i ignored it or should i find what's d reason BEHIND it.
i just dream of her for 3 times in 1 week.
it's maybe bad dream or gud dream. 
which is i can't describe.

:(

today i'll charity!
 pray for her welfare forever 
i do hope i'll change all 

mak kalau lah masa boleh berpatah balik.
akan aku sujud sambil menangis.
memohon maaf d atas kesilapan 
yg mungkin sengaja atau tak sengaja yg telah aku buat.
menjerit sepuas² nya sesungguhnya aku syg kamu.
aku rindu kamu
aku perlu kan kamu
perlu kan kamu untuk membimbing aku.
sesungguhnya aku teramatlah 
bersyukur kerana aku di lahirkan kamu.
aku bersyukur kerna mempunyai ibu yang selembut kamu.
yang tabah dalam menghadapi segala dugaan semasa hidup kamu.
bukan mudah untuk menghadapi dugaan duniawi
ketahuilah kamu bahawasanya kamu adalah ibu yang tiada tandingan.
aku mendoakan kesejahteraan kamu di akhirat sana.
ALLAH SWT itu lebih menyangi kamu IBU.
nantikan kehadiran aku d sana.

will u till d END 
KHATIJAH ( my late mum) BINTI JARIAH (my late grandma ).
both of u
~d setiap nafas ku adalah kamu~