JellyPages.com

our Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

30 March 2009

comin' back.
sesuda lama ku mendiam kn dirip :]
ainip seawal pagi ku kuar ke ofis then brtemu dgn seorang sahabat ne.
sementara menunggu bas ku teruja dengan cerita c sahabat ne!
mane tidak nyep 'k a m i' memprotes tentang bas.
ahha =P bas lambat bas cepat n bas tadep. aduh.aduh.aduh.
tp itu tidak menganggu emosi ku.
tp yg pasti sesampai d opish mane punyep rajin dtg dlm dirip ne sedia kn sume kje dan sume nye abesh ciap. yey! sarapan pagi ku adalah mcd delivery wah! pemalas tahap yg xleh d duga tme tuh.
sedang tekun ku menjalan kn tugas then shabat ku menegur 'jue! jue xlapa ke?' then aku pun kate lapa. tp aku still trus dgn kerja ku. tp d sapa lagi 'jue! jue xlapa ke ni yt lapa ni.' 
hahahaha..tidak ku sngka jam menunjukkn jam 12.50 thgari.
patutlar adep suara berkumandang d telinga ku semenjak tadi (beliau perli actly).
huhuhu..
kemudian aku ngn rakan sekerja ku pun kluar 'tapaw' mkanan d kmpg baru.
yang besh nyep today ku mkn tengari 'nasi padang' .
sesampai ku tapaw trus ku mkn tnpa mempedulikan insan d sekeliling ku.
nyum! nyum! hihik :)
...kenyang..
sampai aku pun ta leh nk wat ape dah.
perut ne xsdpt selepas mkn nasip.
mybe terlalu banyak sedangkan aku da mintak half jer.
huhuk.
benar² nak membunuh aku supaya mkn dengan lebih banyak dan bnyak lagik.
agaga..